Test

äppledagbok








hej
 i dag i skolan åt jag två äpplen + en knäckermacka , och jag fick värsta ångesgten , och inte nog med det pappa gav mej mat hemma + kvällsmat fy fan nu .
aja sen va amanda här en liten stund .
i morgon ska man sola i laxå på spektrum .
annars i skolan va det lite yrsel och gick ensam en del (ångest) .




varför ska du göra som mej ? trodde vi var mer än så ? kan du inte bara var dej själv ? sluta lådsas att du har samma problem som jag för du värkar inte ens förstå vad det innebär .
jag blir så arg på sånna som vill tro att dom har det , för i början åt du ju bra men sen ska du gå runt och säga allt om att du vet att några tror du har det ...
bara för man är hur smal som hällst behöver man inte vara sjuk !!!



pusshej

Kommentarer
Postat av: en störande person

men åååh, du behöver ju inte tro att en (jag vet vem) kommer att få anorexia och hon tror ju inte ens de det är ju bara andra som säger det till henne!! ta det inte som att hon vill härma dig för det vill hos ju inte ens!!! :S

2008-11-05 @ 21:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0