Test

...




Hej !


på ÄS i dag sa jag så här usch va yr jag är , då sa sköterskan då hämtar jag en närings dryck jag sa jag vill inte ha , hon sa jo det ska du viste , då sa jag ja hämta du men jag dricker inte upp den må du tro , sen kom hon med den där äkliga näringen och sa drick upp allt nu två va det TVÅ , då tog jag ju en klung och spyde nästan av den hemska smaken av mjölig choklad , men vet ni va dom tvinga i den , tant fan .
jag vill värkligen tilläga att jag ville varit med i går på natt orgenteringen , men jag hade ingen kraft (har) .
ja och just nu tänker jag på alla fina sommarminnen tex skåne , danmark och göteborg med emma , och gustavsvik camping med amanda frida och så va linn där också , hösten är dyster .



pusshej

Kommentarer
Postat av: Anonym

stackare..

2008-10-05 @ 11:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0