Test

...





INLAGGD !!!


nu är jag inlaggd tarmen har fått dropp och den är bättre , fast jag har fastat sen i tis kl 08.00 nu och det känns bra , ja och på tal om anorexin ska jag läggas in på barn och ungdomspsykriatin nästa vecka tror jag och va där ett bra tag för en depprision tar tid har jag märkt men det får ta den tid det tar nu , orkar inte med mej själv längre , hit tills har jag fått mer knotor och sår av att ligga i sängen , nu har jag en slang i venen som dom skärde in i går i operasionssalen och i onsdags va det att dom kollade tarmen med en kamera och jag blev ned sövd då också , dom ger mej antibeotika , glykos och socker lösning genom droppet just nu har jag tre dropp påsar med vätska och mina händer och ansikte har vätska i sig men den vätskan är tillfällig den kissar man ut , min anorexi har blivit värre , men BUP hjälper mej och kommer stötta mej efter alla måltider , så ska jag gå i skola här på universitets sjukhuset , juste jag har fått en morbos chron nu och den är dödlig om jag inte ligger med dropp , min galla kommer ut hela tiden fy och blä .



kommentera om du eller ni vill ha nummret hit så skickar jag det på bilddagboken , jag hyar egen telefon på rumet ;DDD <333

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas du mår bättre snart!

2008-10-17 @ 13:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0