Test

...





hej jag är tjock .



i dag fick jag börja äta fast föda , tarmen har ju vilat två veckor , FAST smörgåsar och i morgon mat , fan vad tjock jag är .
jag är så äkligt tjock .
aja i dag har jag varit på marieberg (igen) allt detta har jag köpt på två veckor :
hund 6000 kr mamma betala
tvål 19,0
nagellack 25
hårband 11
jeans 498,90
tröja 150
skor 199
smink 50 % rabatt mamma köpte till mej gilla det inte
massage grej 29
nagelsax 49,90
nallar 2 st 400

nu blir det att vi får spara hatar att spara


aja i dag så kom vi på att hunden kan heta ville han blir ca 30 cm som störst och är en pudel och papelon , svart .


på på torsdag får jag permision el helg tror jag sen flyttas jag till psykriatin .



pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0