Test

fat or thin ?





ja det var frågan , och svaret då ?
i dag har jag kännt mej fet , jag har ätit och spytt hemma åt jag mkt och spydde mkt , i morse åt jag normalt spydde lite , och efter frukost blev det att inte sitta på en timme fick gå runt i mitt rum upphopp situps och löpning ...
va hemma en stund träffa ville bada honnom färga håret brun rött och sen skärde jag pumpa med sysster .
i bilen hit grät jag för jag är så rädd att jag gått upp ett kilo inte för ett kilo hit och dit syns med endå , jag har fått mer färg i ansiktet och magen är som ett barn i afrika lika uppsvälld , jag har fan inte kunnat kissa eller ajsa på 1,5 dagar så min mage har inte tömts så då väger jag nog lite mer i morgon av all vätska , väger ni mer på kvällen också efter som allt ligger i magen då ? jag är så rädd för sånt där ...
jag vill inte till psyk men nu måste jag , dom sätter ju sond i mej om jag inte äter upp maten så det är vell bara att gilla läget antar jag ? tror ni att man ser skilnad om man väger 1 kilo mer eller mindre ? , jag vill veta kommentera !¨
men ett + på att dom minskat droppen en hel del , fast då är det ju bara mitt ansvar att klara att stoppa i mej lite mat också .
i morgon ska jag få potatis fisk och kal sås till lunch , fisk är fettsnålt bra på det och samma med potatisen , och saften här .
kommer till att jag skriver lite mer i dag för att detta är sista kvällen jag kommer skriva på ett tag , för på psykriatin får jag inte stta vid datan .
jag ska berätta lite om hur en vardag på psykriatin ser ut kolla här
man vaknar äter frukost vilar 1 timme gör något med sköterskan , och samma med alla måltider får man vila en timme efter ingen toa på en timme efter maten eller ngt låst dörr ut från entern , man får inte gå ut ensamm pgr av att jag störs av mordstankar ;ooo .
vägnaíng en gång i veckan .
ingen tv på rum samma datan , inte telefon ingen mobil . jag sitter inne .
jag kommer inte göra så att jag kommer gå upp högst ett kilo det är dom , jag kommer kanske väga 40,5 när dom släpper mej och då är jag fortfarande lika liten som nu , dom säger att dom inte kommer se ngn skilnad för att då kommer jag se ut som en tjej på 9 år om jag väger 40,5 nu väger jag 39 , och har storlek som är från 9-10 Y , aja snyggt ju , thihihi tar inget på allvar fattar inte deras ord tror jag bara för stunden , jag är rädd om alla ser att jag blivit större när jag kommer tillbacka men det är för jag har andra klder nu och inte legging och som där träningsoverall , jag har JEANS nu .
jag tror inte man kommer se ngn skilnad på min kropp bara färgen , men färg väger 0 kg .
aja tjatig ?
nu kommer vi till nästa punkt .
när jag kommer ut från psykriatin ska jag hitta på ngt kul hemma hos mej , vill att så många som möjligt kommer så om ni vill komma så skriv det på kommentar eller på msn eller bilddagbken , jag gör räk och kykling och skink sallad för jag gillar skinny food . så måste veta vilka som kommer så jag vet vad jag ska köpa hem ch sådär .
jag vill att ni ska se den svarta damen bakom spegeln som bara jag ser och förstår , drömde om henne i natt jag var hos en av mina kompisar säger inte vem men då åt jag där och hennes familj också alla hennes syskon och allt sen hade jag ätit upp sprang till toan hennes pappa ropa mikala din mamma sa att vi skulle kolla så du inte spyr men jag fortsatte att springa och ín på toa låste dörren så kom anorexi monstret , och flög in i munen ner i halsen tryckte på syp refleksen , jag spydde som en idiot , efter sa hon kolla hur du ser ut mikaela du är fet ful och så jävla äklig , förstår du inte att du ser rätt försök inte med något annat att du skulle vara smal nu , för det är du inte , kom i håg det .
den känslan får jag stå ut med dag ut och dag in förstår ni nu hur jag kämpar och mår fysikt och psykist , tänk att få dom orden kastade i ansiktet jämt .
men orden och kärleken och omtanken ni ger mej den betyder i stort sätt mest för jag älskar er .




pusshej !

Kommentarer
Postat av: Linnea

lilla tösen ett kilo hit eller dit syns inte

tkr du inte ska tänka alldeles för mkt på de utan

på att du ska bli bra ,



sköt om dig (:

2008-10-30 @ 12:12:54
Postat av: Ano

För det första! Du är ful, du är verkligen ful som stryk! Anorexia är en sjukdom som tar ditt liv, vill du redan börja planera din begravning? Tänk på dom som är riktigt feta men trivs så, du ser en spegelbild av en fet människa som bor i ditt huvud men hoppas du kan inse sanning och se att du är spinkig som en gris. Sådana här ord sårar men du måste inse sanningen. Tänk på din familj! Du ska inte vara egoitisk, tänk på att det kan bli omhändertagande och då blir du låst på ett hem, tycker du det låter roligt? Inte träffa kompisar eller något? Tänk igen! Du har ett liv som jag inte tror du vill förlora

2008-10-30 @ 12:23:09
Postat av: tänk mikaela

För det första! Du är ful, du är verkligen ful som stryk! Anorexia är en sjukdom som tar ditt liv, vill du redan börja planera din begravning? Tänk på dom som är riktigt feta men trivs så, du ser en spegelbild av en fet människa som bor i ditt huvud men hoppas du kan inse sanning och se att du är spinkig som en gris. Sådana här ord sårar men du måste inse sanningen. Tänk på din familj! Du ska inte vara egoitisk, tänk på att det kan bli omhändertagande och då blir du låst på ett hem, tycker du det låter roligt? Inte träffa kompisar eller något? Tänk igen! Du har ett liv som jag inte tror du vill förlora

2008-12-20 @ 19:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0