Test

foodbook





hej
i morse fick jag en dubbel macka med gurka + ost i och ett glas blandsaft + oboy , jag vet inte ska jag gråta eller ska jag spy ?
varför räker inte en måltid per dag ? varför måste man ha frukost mellanmål lunch mellanmål middag kvällsmål ?
ufff tankar tankar tankar ...
fas på torsdag permision ;DDD och jönköping på lördag jaaa .
sitter ont i svanskotan som vanligt ...
juste min mage är som ett afrika barn , jag är uppsväld och gasig och hård , det gör ont .
tänker på vad jag ska göra på fredag men jag tror det blir mys med ville , söta lilla ville .
när min bror och syster och kusin och min andra bror kom i helgen så sa dom att mina ben är som trådar ?
jag har ju köpt nya jeans jag hadde på mej visst dom sitter lite stort men inte jätte , och det är ju änd st 25 " .
aja som ellinor sa sköterska , du mikaela ska äta med gott samvete och tänka det här behöver jag för att må bra och min kropp ska fungera , sen sa hon att jag var värld mkt mer än det , och att jag inte alls behöver ångra ngt inte ens om jag å en pizza ? ;ooo , omg hur ska jag klara att tänka så ?
gunhilld från ÄS enheen kommer och hälsar på och vi ska förbereda inför psykriatin , hoppas jag får pemision det är inte helt säkert för dom kom in precis och sa att jag kan få flyttas direkt till psykriatin .
nu ska jag inte skriva mer .
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0