Test

frihet





hhhej
i dag har jag varit knäpp , ska berätta , i morse vägde dom mej hade inte gått upp i vikt , och sen kom frukosten då det skulle blivit fil med flingor med det likna mer som fil+äpplejuice+ flingor sen jag fick ångest attack och hälde juicen över hela tallriken , sprang till toan och grät , och försökte strypa mej själv och sa att om ni lägger in mej på psykriatin tar jag livet av mej , så nu har vi pratat om det här och jag ska inte till psykriatin jag vill hem , så nu blir det att jag ska försöka äta i skolan , + att behålla det , och att jag har bestämmt att högst så mkt jag väger nu får ag ligga på och det kommer att hålla om jag äter bra .
så nu är jag glad och duktig och jag ska hem i dag , i kväll emma kväll med familjen i morgon träffa emma se film , och så är det ju hallowin i morgon , nu är jag glad att få träffa alla i gän .



välkommen hem ? ;DDD



pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0