Test

TJOCK

i dag är jag inte på humör , jag får inte väga mej i dag ... fast mamma säger att jag inte blivit tjockare men anorexin vill få mej till det . jag har drukit ett glas blandsaft i dag ufff . nu ligger jag med dropp som vanligt . sen i dag kommer pappa , melvin och så är ju mamma här vid min sida .
jag känner skuld när jag dricker saft ? när jag äter ? när jag väger 1 hg eller 1 hg mindre .
fast jag vill tänka så här ett hg är ju lika mkt som 100 gr ca 1 dl , och om jag drukit 1 dl väger det ett hg , då får jag ta bort vikten på kläder hg och den vätskan jag fått i mej för då kommer ju den koräkta vikten .
nästa måndag släpps jag från avdelning 26 , och flyttas då till psykriatin , där dom har hårda tag , och om jag inte äter sprutar dom i mat genom sonden altså genom näsan och ner i magen .
lika bra att äta lite , i allafall ?
bara dom låter mej vara .
på fredag kommer antagligen linn,emma och amanda .





skav sår .
jag får skav sår när jag sover gör så jävla ont ,
rött och svidet på svans kotan .
i dag ska jag få lite soppa , det r i allafall bara 31 kcal .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0