Test

hello , im a ...





i dag ska jag kika film med syster , irene huss ,
helgen har inte varit speciell (somvanligtdå) , i morgon blir det skola i gän , måste åka dit annars kommer jag ju få gå om ett år , får gå fast jag är svag och yr , men i morgon ska jag försöka att skratta lite med er tjejer för det har jag inte gjort någon dag , skratta har ju i gäntligen inte något med anorexin att göra , ska faktist bli kul att träffa alla i gän .
men just nu tänker jag på dagen , hur ska jag göra för att slippa maten , jag tar en sliskig kåldorm EN , och äter den (50 kcal) och sen får jag se om jag hinner att smita och "kissa" .
Nicole richie är ju mkt bättre nu , hur gjorde hon ? hur klara hon sej i genom allt ? det kommer inte jag att göra ! men hon är ju smal nu med tkr jag .
förlåt det känns som jag lägger ut allt på er med äta? eller inte? , men det är absolut inte så jag menar med det , det jag menar är att ni får tycka och tänka om hur ni tycker mitt beteende är , är jag sjuk ? eller är jag tjock och behöver minska kilon ? vad är sant eller falskt ? , vill dom ÄS enheten hjälpa eller förstöra ? för mej förstör dom , dom gör allt mkt värre .
tycker folk att jag blir fetare och fetare ? eller smalare och smalare ? vad är grejen med anorexi ? , jag vet att jag är tjock , jag vill bli smalare , jag vill inte väga 38,9 , jag vill väga mindre mindre mindre , jag blir aldrig riktigt nöjd .
se här vad som snurrar i mitt huvuud från dag till näga dag , DAG !



vill tacka alla pojkar och flickor som bryr er , ujja ni är inte duma ni ;DDD <333

Kommentarer
Postat av: tezza

allt bra? :)

2008-10-09 @ 11:06:18
URL: http://ttezza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0