Test

duochjag




hej
jag vill gråta , jag vill klara , jag ska gå på diet ,,,
till min mamma ;
mamma jag älskar dej mer än vad du kanske tror , du är min mamma jag har ingen annan mamma , jag vill alltid vara vid dej så läge det går ,,,
pappa ; jag älskar dej , du och mamma syskonen , ni har gjort mej 13 år , ni tog hand om mej som liten , nu är jag ett stort besvär , men det märks inte på et ni är starkast , och jag älskar ,,,
richard ; jag saknar dej , du flytta så långt bort , kan man få någon bättre brorsa ,,,
madeleine ; jag och du , vi är dottrar , finns det någon som du ,,,
patrik ; du bor hemma , du bryr dej , jag älskar dej ,,,
melvin ; funnits tre år , du förstår redan , du säger att jag måste äta och du kramar mej ,,,
djuren ; ni har inget , ni behöver inte vara ledsna , ni är monster ,,,


ångest , 39 kg nu , ångest , 39 kg nu , ångest , 39 kg nu ,,,


pusshej

Kommentarer
Postat av: Anonym

sluta nu :(

jag vill inte se dej så här. till och med din lillebror blir ju orolig över dej.

jag är lika gammal som dej och väger 10 kg mer.

förstå att du är perfekt som du är, du behöver inte vara smal för att vara perfekt <3

2009-02-08 @ 01:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0