Test

jagärensam




hej
jag är ensam , jag har mamma , och min familj , jag och mamma var på stjärnorna lyser taket dag , jag fick det som min alla hjärtans dag present , den var bra , jag har härtslag på säkert 300 minuten nu , personalen är ololiga , mamma är orolig , jag är orolig , jag behandlades med remicey för 19 timmar sen , dom var vak på mej  ,  jag kunde bli dålig av det , måde lite dåligt , det är en behandling som ska läcka snabbt som ,,, men det var i går , jag fick mat , jag spydde den , som i dag , remicey hjälper inte mej , den ger inte värkan på mej , den biter inte på mej , jag tycker det är skönt , som jg tycker det är jobbigt , jag har druckit diet coca cola i dag i allafall , kan någon ringa , jag gör inget mer en att stirrar , gör ni det , jag ger ut nummret om ni vill ha det , det är små barn som gråter på avd här , uff det är inte lätt när dom bara är ungefär 3 år med , dom leker och är lyckliga , det var jag också en gång för några år sen , när man är liten finns inget att vara ledsen för , när dom skrattar , jag vet inte vad jag ska säga här , jag har säkert skrivit konstigt men jag är yr ,,,


pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0