Test

panikångestattak




hej



jag är jobbig och i vägen och oduglig , jag känner mej i vägen , jag vet inte var jag ska ta vägen här , jag kan inte med att sitta och tjafsa med mamma om min vikt , mat och ångest , jag vill bli ensam ingen behöver prata om vad jag ska äta så länge inte jag vill det , jag fick såndär ångest förut att jag skrek och slog och var jätte ledsen här , jag behöver det där lite extra med göra här , jag tror jag ska göra lite fix till bloggen mer , jag vill att den ska gå bra , jag ska försöka skriva om lite allt möjligt och sånt här , jag kan ju impremsip blogga om vad jag vill här , nu har jag valt att blogga om mitt pro ana liv , men det kan jag ju blogga om också här ,,, jag har många som bryr sej , det är nästan för många till och med , jag hör saker hela tiden om anorexin här , det är för alla vill hjälpa , jag vet att jag borde kämpa men jag har gjort det tro mej , men det är inget som händer på mina dagar i det här stadiet som jag lever i här , jag vet och jag lovar att ingen inte ens en forskare kan läsa mina tankar kring det , jag är den ända i världen som vet hur det är att vara jag , jag kan bara berätta om det , men jag vet att jag har den här anorexin ,,,


pusshej

Kommentarer
Postat av: :/

du är inte jobbig eller ivägen och det är klart många som bryr sig när du har en sjukdom som är livshotande! det är säkert många av dom som bryr sig även fast du inte är sjuk, men ta vara på dom! ingen av dom mår bra av att du mår dåligt & åker till sjukhuset osv. ta hand om dig!

2009-02-26 @ 17:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0