Test

skoldagbok





hej
i dag i skolan gick det lite små segt faktist , men massa mega roliga kompisar träffa man ju blandannat .
i morgon är jag ledig pgr av att jag ska till psykriatin och prata om varför jag inte kom dit i dag och rymde till skolan , jag ska bara dit för att prata inte läggas in , efter det blir det barn och ungdomsmottagningen och få med mina sprutor hem , ska ta dom 1 ggr i veckan , ska väga mej också i dag vägde jag 39 kilo .
efter allt med mina sjukdomar skulle tydligen mamma bjuda på mat på mareberg nacho tallrik jag tkr det är gott men det jobbiga är ju att jag får ångest ska gå i mot den i morgon för då är det bara mamma och jag är ma en bra dotter så .
sen ska vi köpa julsaker jag julklappar och lite tomtar och smått på lågprismagasinet jag älskar den affären dom har mkt fint och billigt faktist .
i dag har jag duschat och smörjt in mej med någon brun smörja ma blir brunare av de testa den dove bronse cream light eller ngt , om man tänker på coca cola light som innehåller 1 kcal / 100 ml , och en vanlig som innehåller 45 / 100 ml , då är ju light bättre och så mkt mkt mkt goare .




nu är det att ta skolan med tvång , jag vill klara mej och få ett bra yrke , jag får tvinga mej fast i bänken , men jag kan klara 3 saker skriva lyssna och ha besök av ana (anoreximonstret) på samma gång .



även om inte jag är den som pratar och står i och är stark , så är inte sanningen att jag är liten och feg , ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0