Test

stoppapsykriatinnu




hej
jag tänkte skriva lite om olika åsikter kring anorexi psykvård och depprision ,
jag har tagit lite olika från olika sidor , här skriver en tjej nu så här ,
Jag är drabbad av anorexi, fångad av djävulen, som inte vill släppa taget, som vägrar att ge vika.

Anorexi är en sjukdom som fått mig till att leva inne i ett fängelse, ett fängelse som jag självbyggt, där murarna bara blir tjockare och tjockare ju mer man lyder sjukdomen.

Anorexi djävulen tvingar mig till att anta ett mycket tvångsmässigt, självdestruktivt och inrutat beteende. Ett isolerat, tråkigt och glädjefattigt liv,,,



samma med mej ,,,


en annan tjej ,,,
- Jag har inte förstått varför jag är som jag är, men jag har lärt mig att hantera min ilska bättre. Nu när jag blir arg försöker jag göra något. Sätter mig målar eller håller på med lera. Då lättar det.


jag håller med,,,


en annan tjej ,,,
Jag vill inte se detta som ett rop på uppmärksamhet. Jag vill endast få folk att förstå. Kommentarer som "ät mer", "du får inte göra såhär mot dig själv" dom gör ont. Eftersom ingen vet hela sanningen. Så därför vill jag nu förklara allting, varför saker är som de är. Då kan folk få chansen att förstå och inte tro att jag vill vara såhär.



jag håller med ,,,


pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0