Test

tretretre

hej
jag blir kvar här ett tag till som dom så till mej , men jag ska ju inte till bup jag vägrar det , jag tänker inte göra det , jag vill inte sova på den avd , jag ska hem , jag vill bara bli lite smalare och lite smalare och lite smalare JAG , jag var ute på stan med madeleine i går , jag och hon rörde på oss , jag antar att det blev 3 km i allafall som jag vet , jag hade fått pengar av pappa bara för att bjuda henne på en smörgås på något caffe där , jag tog en gurkmacka med coca cola light där , jag vet inte vart jag ska ta vägen här , jag har ångest , ångest efter frukosten , jag åt det , jag ska ju äta mat också sen , det gör ju inte saken lättare , jag åt 1,5 knäckermacka med ost 7 % med gurka , jag gjorde något i dag , med droppet här , jag kan inte säga vad , jag tror att mamma och jag ska gå till sammans sen , här ute på området tror jag nog ,,, jag kan inte skriva så mycket mer , jag kanske skriver i morgon i gän , jag ska in på mit rum nu här , jag pratade presis med en sköterska här , hon sa vad jag skulle äta , det blev i allafall frukost i dag , jag bloggar för lite nu här men jag hinner värkligen inte mer ,,,


mat under 100kcal ;


i knäckermacka 35 kcal
skinka per 100 g 100 kcal¨
varma koppen kyckling 90 kcal
ost 3 skivor 90 kcal
coca cola light 1 kcal per 300 ml
sallad 10 kcal på 100 g
9 nötter 70 kcal
äpple 30 kcal 100 g
banan 90 kcal per 100 g


pusshej


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ibland önskar jag att jag kände dig bättre o inte ba läste din blogg o kollade din bdb, skulle gärna vilja hälsa på sig ngn gång, men hur bra känner jag dig liksom, INGET! så det blir nog inget av med det :P haha <3



men ha det bra :)

2009-02-19 @ 17:14:10
URL: http://helloobruce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0